Innowacje w salonie fitness Gravitan
28 Lis 2018

Innowacje w salonie fitness Gravitan

Post by Redaktor

Klienci klubów fitness korzystają z technologii stosowanej m.in. przez NASA i armię amerykańską.

Firma Gravitan Health and Sport Clubs, właściciel dwóch klubów fitness w Warszawie, promuje zajęcia, na których całe rodziny mogą zdrowo i aktywnie spędzać czas.

– Sprowadziliśmy sprzęt wykorzystujący nowoczesną technologię elektrostymulacji mięśni stosowaną m.in. przez NASA i armię USA. Pozwala on zaoszczędzić bardzo dużo czasu, a efekty ćwiczeń są lepsze niż podczas tradycyjnego treningu – mówi Piotr Pawłowski, doradca ds. inwestycji fitness, odpowiedzialny za franczyzowy rozwój firmy Gravitan. – Nie tylko krzewimy kulturę fizyczną, ale także propagujemy zdrowy styl życia oraz kładziemy duży nacisk na relaks. Cechuje nas indywidualne podejście do klienta. Zatrudniamy profesjonalną kadrę, poza tym jako pierwsi wprowadziliśmy stanowisko opiekuna klienta, bezpośrednio odpowiedzialnego za wszelkie formy komunikacji z klubowiczami.

Gravitan oferuje zabiegi pielęgnujące i relaksacyjne wykonywane przez kosmetyczki, lekarzy medycyny estetycznej i profesjonalnych terapeutów. Dodatkowo klubowicze mogą korzystać z barów tlenowych i ścianki wspinaczkowej.

Gravitan planuje rozwój na terenie całego kraju – w tym celu firma przygotowała ofertę dla franczyzobiorców.

– W planach na 2012 rok uwzględniliśmy otwarcia dwóch placówek franczyzowych. Prowadzimy rozmowy z partnerami ze Śląska i z Wybrzeża – zapowiada Piotr Pawłowski. – Do końca 2014 roku chcemy uruchomić 20 klubów franczyzowych i pięć własnych.

Klub pod szyldem Gravitan można otworzyć już w lokalach o powierzchni min. 200 m2, przy wkładzie własnym rzędu 300 tys. zł. Opcje franczyzowe dostosowane są również do lokali, których metraż przekracza 2 tys. m\

– Wszelkie koszty franczyzobiorcy są uzależnione od wielkości lokalu, jego możliwości i gotowości na inwestycje – mówi Piotr Pawłowski. – Może wybrać pełnowymiarowy klub lub tylko np. studio treningu personalnego. Klub może być klasy premium bądź posiadać nieco uboższe wyposażenie.

Gravitan nie pobiera opłaty wstępnej ani opłat bieżących. Partner płaci za konkretne pakiety usług i wyposażenia, które wybiera podczas negocjacji umowy franczyzowej. W zamian otrzymuje podręcznik operacyjny, program do obsługi klientów, wspólną stronę internetową, konkretne produkty, szkolenia i wsparcie zarówno przed otwarciem klubu, jak i już podczas jego funkcjonowania.

0 Comments

Leave a Comment